• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
ja_ot_tak

Nasze stylizacje

188 postów w tym temacie

Zawsze bardzo podobały mi się rzymianki, więc nawet chwili nie wahałam się przed wyborem sukni ślubnej właśnie w takim stylu. Wiem, że to niestety bardzo niepopularny krój na tym forum, ale jest naprawdę niesamowicie wygodny, lekki, zwiewny i dziewczęcy :>

post-304-14782086532555_thumb.jpg

post-304-14782086533012_thumb.jpg

post-304-14782086533537_thumb.jpg

post-304-14782086533846_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

lilian piękną miałaś suknię i właśnie ja takie ubóstwiam - żadne bezy i rybki ;) Mogłabyś wkleić swoje zdjęcie w całej okazałości? Moze być bez twarzy... ;) Ale chciałabym zobaczyć fryzure i biżuterię :) I te różowe buty :D

P.S. A Pan Młody miał śliczną butonierkę :)

P.S. Co do dekoracji - jest oddzielny wątek na forum... :>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

lilian, tak.. tak.. mi też się strasznie podoba :) delikatnie.. suknia piękna.. a kwiaty.. jak pachniały tak jak wyglądają to musiał być piękny zapach :) szkoda, że nie widać na zdjęciu różu tych butów, bo przynajmniej u mnie wyglądają na beżowe.. ale wyobrażam sobie, że w całości to świetnie wyglądało :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

My zamawialiśmy dekorację na samochód z allegro.Dekoracja była w kolorze jasnego różu (pod kolor mojej wiązanki).

Oto zdjęcia:

Na tym drugim zdjęciu troszkę cieme te kwiatki wyszły,ale ogólnie to były koloru jasnego różu :lol:

post-114-1478208654055_thumb.jpg

post-114-14782086540844_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Sami przyczepialiśmy do maski,bo każdy kwiatuszek ma przyssawkę i bez problemu i szybko się je mocuje :lol:

o to super my pewnie tez tak zrobimy )

zastanawiam sie jeszcze na czyms takim: ktore ładniejsze??

post-949-14782086541789_thumb.jpg

post-949-14782086541952_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
klaud_88 w komplecie masz też dekorację na klamki.Po jednym kwiatuszku do każdej klamki.

a to mocowanie na klamki jest w jaki sposób? fajnie ze są przyssawki, bo niestety ale juz nie można naklejać na taśmę klejącą, moze to i dobrze bo zostaja slady :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

agagwiazdeczka, ta pierwsza - taka prosta, klasyczna, ta druga delikatna i chyba rzeczywiście ładniejsza, ale nie podoba mi się w niej to coś zielone tam na dole.. jakiś listek.. nie wiem co to, bo dobrze nie widać :) ale pewnie takiego chwasta można urwać hi hi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
agagwiazdeczka, ta pierwsza - taka prosta, klasyczna, ta druga delikatna i chyba rzeczywiście ładniejsza, ale nie podoba mi się w niej to coś zielone tam na dole.. jakiś listek.. nie wiem co to, bo dobrze nie widać :) ale pewnie takiego chwasta można urwać hi hi :)

faktycznie ten lisc troche nie ładnie wygląda, dzieki za radę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • FIRMY VIP

    • TAKI Transport

      TAKI Transport 0

      Firma VIP
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Ostatnie posty

    • Cześć dziewczyny!

      Moja przyjaciółka niedługo bierze ślub (jestem druhną) i chciałabym pomóc jej znaleźć najlepszą biżuterię, dopasowaną do sukni, którą wybrała. Niestety wybór jest tak ogromny, że kompletnie nie wiem, co wybrać! Chodzi mi oczywiście o cały zestaw biżuterii - łańcuszek, bransoletka i kolczyki. Sukienka, którą wybrała moja przyjaciółka wygląda tak:
        Dzięki za radę!
    • Tak ale wyłącznie jeśli taka pożyczka jest uzyskana z innego miejsca niż bank: https://pozyczkot.pl/pozyczki-konsolidacyjne-bez-zdolnosci-kredytowej -  co jest opisane na tej stronie. Pożyczki konsolidacyjne są proponowane przez większość banków, które sprawdzają historię kredytową w Biurze Informacji Kredytowej i poddają starannej analizie zdolność kredytową wnioskodawcy. Dlatego coraz większą popularność zyskują pożyczki konsolidacyjne pozabankowe, ale musisz liczyć się z tym, że pożyczki konsolidacyjne bez BIK kosztują więcej. Dlatego też dobrze będzie skorzystać z pomocy doradcy, który przejrzy dla Ciebie takie oferty i pomoże Ci się zdecydować na konkretną. 
    • Zastanawiam sie czy jest możliwe otrzymanie pożyczki konsolidacyjnej na pokrycie długów jeśli nie ma się zdolności kredytowej? Czy coś takiego jest w ogóle możliwe???? 
    • W banku Raiffeisen można dostać kredyt na zakup środka transportu a bank finansuje zarówno auta nowe jak i używane.
    • Pamiętajmy o tym, żeby unikać stresu za wszelką cenę, ponieważ jego następstwa mogą zrujnować nasze życie. Wszystkim nadmiernie zestresowanym polecam od siebie lekturę w postaci artykułu: http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/negatywne-skutki-przewleklego-stresu-jak-stres-wplywa-na,4926218,art,t,id,tm.html