• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
elizka835

Buty Ślubne

154 postów w tym temacie

ktoś tu pytał gdzie można zrobić buty na miare, więc wczoraj byłam na żeromskiego i na żeromskiego 16 z bramie jest takie miejsce gdzie robią na zamówienie buty ślubne wizystow ei do tańca :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak dam rade to zaraz pokaze a jak nie to jutro :)

juz pokazuje :)

Buciki sa w kolorze mocnego rozu , tak jak mowilam 8 cm obcas, moze troszke za niski ale bardzo wygodny. I jestem bardzo zadowolona.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja juz miałam momenty ze chciałam sie wycofać ale... nie po to marzę o tym od zawsze żeby potem żałować jak odpuszczę :)

moja mama na przykład najpierw mnie w tym wspierała teraz jest troszkę przerażona "ze jak to, różowe buty?!"

Ma chyba nadzieje ze nie bedą pasowaly do sukienki :) kurcze, mam nadzieje ze będą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

klaud_88, bo mamy to straszne panikary!! O jak ja sobie przypomnę jak moja mama panikowała na wszystko przed moim weselem...Nawet panikowała, że my się nie stresujemy :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja_ot_tak, te moje sa ze skory ekologicznej. Wiem , ze je zaloze i niech sobie wszyscy gadaja co chca :)paulinkaa00, ładne buciki - tez jestem ciekawa jaki obcas??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

klaud_88, zawsze sie znajdzie jakis maruder któremu sie nic nie podoba, mnie tam komentowali welon dwumetrowy :D nie ma sie co przejmować ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dziewczynki obcas ma mieć 5,5-6 cm, bo mój Ł jest tylko 10 cm wyższy ode mnie i nie mogłam pozwolić sobie na zbytnie szaleństwo, a przy okazji mam nadzieję wytrzymac w nich całą noc;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • FIRMY VIP

    • TAKI Transport

      TAKI Transport 0

      Firma VIP
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Ostatnie posty

    • Też zawsze mam problem z tym, co kupić mężowi w prezencie i teraz to już go po prostu pytam co by chciał otrzymać  W tym roku mi dośc mocno ułatwił zadanie, bo nie dość, że powiedział że najbardziej przydałyby mu sie nowe buty na wiosnę to jeszcze podrzucił mi stronkę, gdzie moge ich szukać - https://preorder.pl/on/obuwie. I nawet mi się te buty spodobały, aż ciężko mi jest wybrać tylko jedną parę  
    • Według mnie do srebrnego łóżka można udekorować ściany jakimiś kontrastowymi kolorami, które ożywią nieco sypialnię. Mi bardzo podobają się fototapety z dużymi miestami - http://www.bajeczneobrazy.pl/pl/galeria/33,nowy-jork i poszłabym właśnie w takim kierunku, albo ewentualnie położyła jakiś relaksacyjny pejzaż. Dzięki temu sypialnia nie będzie tym najnudniejszym pomieszczeniem w domu i również będzie przykuwałą uwagę i wprawiała w zachwyt. 
    • W sumie to masz szczęście, że dopiero teraz pojawiają Ci się zmarszczki  Mi zaczęły wychodzić długo przed trzydziestką niestety. Ale słyszałam, że w Tesoro Clinic można zapisać się na laserowy lifting powiek - https://tesoroclinic.pl/zabieg/laserowy-lifting-powiek/https://tesoroclinic.pl/zabieg/laserowy-lifting-powiek/. Jest to bardzo mało inwazyjny zabieg z tego co czytałam, a efekty naprawdę zadowalające. U mnie z pewnością już by się coś takiego przydało, bo widzę jak coraz bardziej opadają mi powieki i skóra wokół oczu wiotczeje...
    • Ja  wolę jechać do salonu ślubnego i mieć do wglądu różne rodzaje sukien ślubnych, móc je przymierzyć i porównać ze sobą. Dlatego teraz chce wybrać się do salonu sukien ślubnych Madonna https://www.madonna.pl , ponieważ bardzo mi się spodobały ich propozycje. Dlatego chce zobaczyć te suknie teraz w realu. 
    • Ja mam ogrodzenie modułowe Joniec, które bardzo dobrze się komponuje z domem i ogrodem.