• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
kasiek

Stroje Naszych Panów

59 postów w tym temacie

a na warszawskiej w tym sklepie z garniturami lub w feniksie na śląskiej jest stoisko z garniturami. a może spróbuj jechać na wernera na targ do krawców oni szyją garnitury więc może ktos tam wam uszyje kamizelkę taką, musicie popytać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WIATRACZEK, przypomianło mi się, że na traugutta idąc od dworca po lewej stronie niedaleko lodów jest punkt gdzie szyją garnitury na wymiar, może jeszcze tam zapytaj

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wiem gdzie, pracownia u Opiłowskich. byliśmy tam w zeszłym roku zapytać o uszycie garnituru i z tego co pamiętam to jakoś bardzo drogo. i Pan raczej był nieskory do przyjecia jakichkolwiek sugestii :/

ale tam też wyślę mojego N przynajmniej będzie porównanie.

mam nadzieje że uda nam się tą sprawę w miarę szybko załatwić...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może bez kamizelki :) szczerze mówiąc mi te kamizelki, szczególnie te z błyszczącego materiału sie nie podobaja. Ostatnio byłam na weselu gdzie pan młody nie miał kamizelki ani musznika tylko normalny krawat i wyglądał świetnie od reszty gości odróżniał go kwiatek w butonierce. I ja tez bym chciała zeby mój N. właśnie tak wystąpił. Tylko, że jeszcze tego z nim nie uzgadniałam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

myslelismy o tym, narzeczona, ale moj N chcialby zdjac marynarke w trakcie wesela, a jakby zostal w samej koszuli to tak troche malo elegancko jak na PM wydaje mi sie...

jak nie kupi kamizelki, to zdobyl numer do krawca, ktory szyje garnitury, wiec moze i kamizelke by mu uszyl. jesli tylko bedzie mial czas, bo juz tylko tydzien zostal :shock:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

my nie kupowaliśmy w ogóle kamizelki. mąż nie chciał a ja nie nalegałam żeby była i szczerze mówiąc, wcale jej nie brakowało. Na weselu przy jednym tańcu miał zdjętą marynarkę, a tak na prawdę to wiele mu nie przeszkadzała. Poza tym nie bardzo jest czas na jej zdjęcie, ja gdybym nie była podwiązywać trenu w pokoju pewnie bym całą noc bawiła się w bolerku ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Włąsnie wróciliśmy z wycieczki po GS i...tragedia. Najbardziej liczyłam na Vistulę i strasznie się zawiodłam - marynarki wielkie w ramionach i spodnie wiszące na udach - i to niby garnitury slim! Koszmar, krój taki jak targowe garnitury, tyle że cena 2 lub 3 razy wyższa... Polecan za to Bytom, znaleźliśmy super dopasowany garniak, kosztuje 1000zł, ale chyba warto tyle wydac. No i poprawki krawieckie w cenie.

A, muszę dodac że mój narzeczony nie jest super szczupły, ma brzuszek i nie jest łatwo coś mu dopasować ;) Na pewno wysoki i szczupły facet szybciej znajdzie garnitur dla siebie.

Strasznie nie lubię typowo slubnych kamizelek, ale fajne miał na sobie Hubert Urbański w Milionerach :) Tylko gdzie taką kupić? :( Tez jestem za czarnym krawatem, ewentualnie muszką zamiast musznika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • FIRMY VIP

    • TAKI Transport

      TAKI Transport 0

      Firma VIP
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Ostatnie posty

    • Z doświadczenia wiem, że samodzielne przygotowane zaproszenia nie zawsze są rozwiązaniem problemów i najlepszym wyjściem. Projektując zaproszenia samodzielnie należy mieć/należy pamięć o: 1. Korzystaniu z odpowiedniego programu graficznego, tutaj na pierwszy plan wychodzi Adobe InDesign, CorelDRAW - są to programy przygotowane specjalnie do przygotowywania projektów do druku. Opcję zamiany barw RGB na CMYK ma też Photoshop, jednak z darmowym GIMPem już się to nie uda. 
      Czemu to takie ważne?
      Jeżeli wyśle się do drukarni (szczególnie bardziej profesjonalnej) pliki w RGB to mogą tego nie wydrukować, lub poproszą o zamianę na CMYK. Jeżeli zostanie to wykonane jakimś prostym konwerterem, to kolory mogą się różnić. 
      2. Należy zaplanować spady - zaproszenia najczęściej mają inny rozmiar, niż standardowe rozmiary takie jak np. A4, A5 itp. więc arkusze należy odpowiednio przyciąć - trzeba to zaplanować. 
      3. Nie jestem przekonany, czy takie zaproszenia będą ciekawsze. Sprawdzałem całkiem niedawno jak wyglądają wzory i moim zdaniem szału nie ma
      4. W drukarni internetowej najbardziej opłacalne są duże nakłady, jak spojrzysz na cenę to tak od 200+ zaczynają być sensowne ceny. 
      5. To co wiem z doświadczenia, to fakt, że zawsze są jakieś zmiany na ostatnią chwilę - dodruk zaproszeń, zmiany w aktualnych zaproszeniach, zmiany osób towarzyszących, błędy w zaproszeniach np. zła odmiana nazwiska, literówka itp. W drukarni internetowej dla takich zaproszeń należy ponownie zamówić cały nakład, gdyż nikt nie wydrukuje Ci 1 - 2 zaproszeń - należy ponownie zamówić cały nakład. 6. W drukarniach internetowych nikt nie dodaje wstążek, kokardek, kotylionów i innych elementów dekoracyjnych. 7. Nie robią takich ładnych zaproszeń jak my

       
    • Najlepiej jest takie zaproszeni zamówic samodzielnie. Proponowalabym je zaprojektować. W sieci jest bardzo wiele wzorów i takie zaproszenia na pewno będą o wiele ciekawsze niż zaproszenia kupowane gotowe. Polecam zajrzeć sobie tutaj: https://www.openprint.pl/ Jest to niedroga drukarnia, w której drukowałam swoje zaproszenia. Jakosć naprawdę dobra tak wiec nie zawiedziecie się! Realizacja była ekspresowa. 
    • Nic Ci nie będzie naprawdę, aczkolwiek nie wiem czy przypadkiem nie zdecydowałaś sie na zbyt mała dawkę.... Wydaje mi się,ze powinnaś przyjmować tego o wiele wiecej. Zerknij sobie na stronę: https://zdrowie.tvn.pl/a/owsiki-u-doroslych-przyczyny-i-objawy-owsikow-u-doroslych Opisane sa przyczyny oraz to jak sobie radzić. Powinnaś przyjąć lek zgodnie z zaleceniem z ulotki a będzie skuteczna jedynie odpowiednio duża dawka.Bo inaczej owsiki powrócą. Polecam rownież; regularne pranie odziezy i ręczników zmianę pościeli oraz napar z piołunu
    • Mam owsiki. Jak tylko poczułam swędzenie pomyślałam ze to wlasnie to choc nigdy wczesniej ich nie mialam. Natychmiast poszlam do lekarza i nastepnego dnia wzielam Vermox.Lekarka kazala powtorzyc dawkę (1 tabl) za 2 tyg. Nie minął pełny tydz a znowu poczulam lekkie swedzenie juz nie tak intensywne jak poprzednie. Przestraszylam sie i wzielam kolejna dawke, bo nie chcialam czekac jeszcze tydzen. (owsiki oczywiscie zauwazylam podcierajac sie nawilzana chusteczką) Stosuje sie do zalecen, piore, prasuje, uzywam tez recznikow papierowych i dbam o higiene jak zawsze zreszta. Niegdzie nie znalazłam odpowiedzi czy nic nie bedzie po tej dawce ktora sama sobie zaaplikowalam po tyg zamiast po dwoch.
    • Z bardzo dobrych - https://www.fryzomania.pl/loreal-volumetry-szampon-nadajacy-objetosc-wlosom-cienkim-300ml.html Działa, jest porządny, ale oczywiście trzeba w odpowiedni sposób z niego korzystać.