• Announcements

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   11/04/2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
ania25

Pokrowce na krzesła

59 posts in this topic

kurcze.. my nie decydujemy się na pokrowce.. ja jakos mam wrażenie, że one mają ukryć stare brzydkie krzesła :) na szczęście na naszej sali są nowiutkie krzesła, z bardzo ładnymi obiciami..

agagwiazdeczka, a w Twoim DW są jakie krzesła, bo mi się wydawało, żę są ładne.. w końcu to nowy dom weselny..

Share this post


Link to post
Share on other sites
kurcze.. my nie decydujemy się na pokrowce.. ja jakos mam wrażenie, że one mają ukryć stare brzydkie krzesła :) na szczęście na naszej sali są nowiutkie krzesła, z bardzo ładnymi obiciami..

agagwiazdeczka, a w Twoim DW są jakie krzesła, bo mi się wydawało, żę są ładne.. w końcu to nowy dom weselny..

tak są ładne :) i dlatego będę się jeszcze zastanawiac :)

w tym moim domu czegos tam mi brakuje, taktroche pusto mi sie wydaje, i dlatego pomyslałam ze takie pokrowce troche dopełnią wystrój

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziewczyny naprawde się zastanówcie czy rzeczywiście te pokrowce są niezbędne.. bo jesli są jakieś obskórne krzesła to ja rozumiem - mamy kase bierzemy pokrowce wypożyczamy i jest ok.. ale jeśli tak jak mówi agagwiazdeczka, "czegoś brakuje" to może dekoracja kwiatowa to dopełni..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dziewczyny naprawde się zastanówcie czy rzeczywiście te pokrowce są niezbędne.. bo jesli są jakieś obskórne krzesła to ja rozumiem - mamy kase bierzemy pokrowce wypożyczamy i jest ok.. ale jeśli tak jak mówi agagwiazdeczka, "czegoś brakuje" to może dekoracja kwiatowa to dopełni..

ja wlasnie chce jak najwiecej kwiatow oczywiscie zywych.

wymyslilam sobie ze zamiast wyslokich, bo z reguły są wysokie na stołach dekoracje, co mnie sie nie podoba zrobie na końcu stołu, pozdłuzna dekoracje kwiatowa. a oprócz tego w kilku miejscach np w rogu sali jadalnej kwiaty w wysokim wazonie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że pokrowce nie są niezbędne...ale zupełnie zmnieniają oblicze stołów weselnych i kwiatami się tego nie zrobi, po prostu krzesła przy całej dekoracji wyróżniają się i psują efekt, ale to takie nasze kaprysy ;)

Jak na tym zdjęciu - wszystko w jednej tonacji, stylu.

post-795-14782086601231_thumb.jpg

post-795-14782086601523_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No u nas na sali są pokrowce i mnie sie to bardzo podoba :) Dużo inaczej sala wygląda, a jak jeszcze współgrają z obrusami to już w ogóle super

Share this post


Link to post
Share on other sites

też myślę że pokrowce są zbędne gdy na sali są nowe ładne krzesełka, sprawa wygląda inaczej gdy krzesła są wiekowe i tylko psują wystrój sali :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziewczyny mam na imnie asia mam 26 lat jestem z okolic sanoka jestem tu nowa i od czasu do czasu szyje dekoratorką pokrowce za najmieszą kwote 3-3.50 zł za sztukę każdy chce jak naj taniej ale przy jedynm takim pokrowcu jest szycia i cieżko znaleść za 1 zł ale z drugiej strony jakbyście sobie uszyły na własnośc to mozecie wyporzyczać na welea komunie i macie gotową kase najmniesza kwota 400 zł np.co tydzień wieć fajny taki swój interes sama myśle zeby tak zrobić ale narazie brakuje mi kaski żeby kupic materiał bo trzeba wydać min, 300zł tak na 120 metrów czyli 150 szt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie,

sprzedam pokrowce nowe, b.zadbane białe, atłasowe, w ilości 200-210szt. Zainteresowanym podaję nr telefonu:785-527-276. Do każdego pokrowca posiadam wstążkę-kokardę. Jest możliwość przymierzenia pokrowca na krzesło.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

wypożyczę pokrowce na krzesła 200szt. + kokarda do każdego pokrowca, białe atłasowe bardzo zadbane. Na pewno pasują na salę w Bartodziejach a jeżeli ktoś byłby zainteresowany przymierzeniem takiego pokrowca do krzesła to oczywiście udostępnię. Cena za wypożyczenie pokrowca 3zł. Kontakt: 785-527-276

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • FIRMY VIP

  • Ostatnie posty

    • Czy w sklepach w Radomiu pojawiły się już nowe kolekcje butów na jesień i zimę? Gdzie kupię wygodne kozaki? 
    • Wybór sali to już poważna sprawa. Wszystko się od tego zaczyna. Dlatego sporo rodzi się pytań przy wybieraniu sali dla siebie. Ja postanowiłam troszkę na ten temat sobie poczytać i dowiedzieć się na co warto zwrócić uwagę  wybierając salę. No i znalazłam na stronie https://www.wroclawskiportal.pl/sale-weselne-wroclaw-i-okolice-raport-2019/  ciekawe porady. Z pewnością z nimi bliżej wkrótce się zapoznam.
    • Polecam Ci te paski https://diabetyk24.pl/paski-do-glukozy-optium-xido-50-szt Paski wymagaja jedynie niewielkiej kropelki krwi, poza tym wykazują się bardzo dużą dokładnością. Dokładność pomiaru zależy równiez od nakłucia. Nie powinno sie nakłuwac więcej niż raz. Każdy pomiar, powinien być wykonany z nowego nakłucia. Gdy wykonujemy dwa pomiary z jednej kropli krwi, pobrane próbki mogą być niejednorodne, ponieważ w kropli krwi, która pojawia się na powierzchni skóry po jej nakłuciu zachodzą zmiany, mające na celu naprawę uszkodzonej tkanki.
    • Jakie doradzicie dokładne paski do badania poziomu cukru we krwi? 
    • Ja polecam ten salon jubilerski…  Mają ogromny wybór jeśli chodzi o obrączki ślubne czy pierścionki zaręczynowe… aż trudno się zdecydować… przesyłka gratis…