• Announcements

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   11/04/2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
srebrna05

Co z suknią po ślubie?

Zastanawialiscie sie juz co zrobicie z suknią po ślubie? Zostawiacie na pamiętke czy sprzedajecie? Ja już jestem po weselu i z chęcią bym suknię sprzedała. Wystawiłam na allegro i na portalu "we dwoje" ale oddałabym ja do komisu bo przez neta to zainetresowanie niby jest ale nikomu nie chce sie przyjezdzac zeby zobaczyc ja osobiscie. Wiecie może gdzie w Radomiu sa komisy z sukniami slubnymi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

srebrna05, mozesz spróbować oddac do komisu na Chrobrego 54, tam pani ma komis i nowe suknie, ale nie wiem czy wszystkie przyjmuje ale sprobowac mozesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No własnie tam bylam. Tam przyjmuja suknie ale jak to powiedziala ta pani tylko te ktore tam zostały zakupione, ale zebym przyniosla to ona zobaczy. (ja tam sukni nie kupilam). Dlatego szukam moze jakiegos innego komisu "na wszelki wypadek".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suknie ślubną najlepiej sprzedać lub oddać w komis, szkoda miejsca w domu, bo i tak po pewnym czasie będzie Ci przeszkadzać ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suknie to rzeczywiście fajnie sprzedać tylko może to się okazać nie takie proste. Każda dziewczyna ma trochę inną figurę, co innego jej się podoba no i konkurencja na rynku spora ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nie sprzedaję sukni :) Miałam jedną chętną, koleżanka koleżanki zobaczyła zdj i strasznie chciała odkupić moją suknię, bo wkrotce tez wychodzi za maz, ale jakoś nie potrafiłam jej sprzedać. Ta suknia od początku do konca była tworzona dla mnie i dziwnie bym sie czula, gdyby ktos inny szedl w niej do oltarza. Tak wiec zostawiam suknie na pamiątkę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • FIRMY VIP

  • Ostatnie posty

    • Mam podobnie, chociaż myślę że przez to że w wyniku alergii od kilku mam teraz astmę oskrzelową przyjmuję całkiem silne leki ze sterydami + oczywiście antyhistaminowe i bardzo pomagają. Miałam je zmieniane wiele razy, więc przy najbliższej wizycie z alergologiem/pulmonologiem powiedz że obecne leki nie działają. Jeśli chodzi o oczy to polecam kropelki Zabak, chociaż one chyba są na receptę, aczkolwiek teraz bardzo łatwo dostać online, po prostu zadzwoń do swojej poradni alergologicznej. Trzymam też kciuki za pozytywne odczulanie bo ja byłam odczulana przez 5 lat co miesiąc, przyjmując różne dawki, po leczeniu wszystko było idealnie, natomiast po roku alergia wróciła ze zdwojoną siłą w towarzystwie astmy... https://poct.com.pl/alergolog-jakie-objawy-warto-z-nim-skonsultowac/ Duzo pomaga wybranie się do dobrego alergologa. 
    • Jak w temacie. Prosze o informacje i porady jak radzic sobie z okropną alergią. Męczy mnie wprost niesamowity katar alergiczny i zastanawiam się co robic. 
    • Jeśli chodzi o sprawdzone marki produktów do paznokci, to chyba wygrywa Semilac, patrzcie - https://horex.pl/semilac.html Tak, są też tańsze, są też droższe, ale tutaj mamy takie w miarę rozsądne połączenie dobrej ceny i jakości. Można zapłacić więcej, ale czy warto? Moim zdaniem średnio, chyba że ktoś ma naprawdę ma bardzo duże wymagania. U mnie Semilac robi fajną robotę.
    • Warto jest na pewno wprowadzić róznego rodzaju urozmaicenia oraz zabawy z facetem... Polecam gierki erotyczne przebieranki ewentualnie wybranie się na masaż Tutaj masz namiar na fajny salon masażu erotycznego w Lublinie https://orientmasaz.pl/warszawa/ Moim zdaniem warto jest skorzystac. 
    • Mam problem z libido. Jak je powiększyć?