• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
renatkanuta

Buty

247 postów w tym temacie

Ja też nie chcę mieć typowo ślubnych bucików...również zamierzam kupić takie,abym mogła je później założyć i żeby były przydatne a nie raz założone i rzucone głęboko do szafy...

Na razie nie pochwalę się moimi butkami bo jeszcze sobie żadnych nie upatrzyłam... :(

I wiem,że z tym będę mieć duży kłopot :|;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a co myslicie o takich butach?

jak bylam mlodsza to zainspirowana teledyskiem amerykanskiej rockowej kapeli to marzylam ze pojde do slubu w pieknej sukni z przodu krotkiej i wlasnie w takich kozaczkach 8-)

ale takie cos jest dobre dla wysokich dziewczyn o dlugich nogach... czyli nie dla mnie :cry:

post-327-14782086091727_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Martuś - buty sa piekne, ale chyba dla jakiejś bardzo odwaznej Panny Młodej;D

Dzisiaj chodziłam po sklepach i w kangurze upatrzyłam sobie jedne fajne buciki - bardzo podobne do tych co dziewczyny wkleiły na początku postu. I do tego jest teraz wyprzedaż z 90 na 45 ;)

Ja się zastanawiam nad fasonem bucików bo nie wiem jakie do sukienki będą pasować... Nie chcę na bardzo wysokim obcasie bo nie umiem wtedy chodzic, a tez nie chcę być wyższa od Narzeczonego. Plaskie balerinki, obowiązkowo na wesele - przy moim wywijaniu musze miec moje wygodniutkie buciki. Nie chcę tych typowo slubnych bo kupe kasy kosztuja i później stoją......

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

te butki "kozaczki" moze i sie sprawdza, ale raczej przy sukniach z odslonieta noga z przodu... Bo jesli suknia do ziemi, to i tak butka nie bedzie widac. Chyba ze slub zimą.. to jestem jak najbardziej za dogrzewaniem ciałka :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

te kozaczki to wlasnie do sukienki z krotszej z przodu lub znoga na wierzchu a super sa takie sukienki, gdybym byla wyzsza i miala zgrabne nogi to mysle ze bym spelnila swoje marzenia i wybrala taka suknie i buty :lol:

anetko a moge wiedziec gdzie sie miesci ten sklep? i czy byly tam male rozmiary tzn 36-5?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kangur - hmm, nie wiem czy takowy sklep jest w Radomiu, ale w Lublinie na pewno jest i to kilka.... Ale chyba jest w Radomiu... Przeceny sa i to zarąbiste - no jak wczoraj patrzyłam to az mi oczy zabłysły;D;D;D

W razie co, zapraszam do Lublina;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hhhehehe, no w sumie to z Radomia ale i tak większą część roku spędzam w Lublinie;)

Dzisiaj jadę do Warszawy to może tam upatrzę jakies fajne buty i w razie co dam znac czy było na czym oko zaiesić;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

aha szkoda;/ no porozgladam sie moze w CCC,Deichmanie lub Kwancie cos znajde, w ostatecznosci wybiore sie do Nadarzyna tam moja kolezanka sliczne dodatki sobie kupila w tym buty w bardzo przystepnej cenie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz