• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
Werka_88

Dieta dla sportowca

16 postów w tym temacie

Jaki sport uprawiasz ? Rozumiem że nie chcesz zrzucać wagi tylko wzmocnić ciało ? Na pewno białko z węglowodanami , mięso , warzywa , owoce. Unikać gazowanych napojów ,fast foodów itd.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dieta dla sportowca powinna być dostosowana do płci, wieku oraz rodzaju uprawianej dyscypliny sportowej. Ważna jest również informacja o jego charakterze, czy jest to sport wytrzymałościowy, siłowy, sprinterski czy inny. Na konstruowanie jadłospisu dla sportowca wpływa także to, czy znajduje się on we wstępnej fazie treningu i czy regularnie uprawia sport. Najważniejsze składniki pokarmowe, jakie sportowiec powinien dostarczać swojemu organizmowi, to: białko i węglowodany. Wiele osób uprawiających regularnie sport przyjmuje specjalne suplementy diety. Dostarczają one niezbędne składniki odżywcze, przez co wpływają na przyrost masy mięśniowej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W pierwszej kolejności wyklucz wszelkiego rodzaju słodyczne. Twój plan żywieniowy może wyglądać np, tak: 7:30, 7:20 - śniadanie, np. płatki z mlekiem, kanapka z serem... (ogranicz płatki kukurydziane, najzdrowsze są tak zwane płatki GÓRSKIE, ponieważ mają błonnik, ogranicz także nutellę i różne inne tego typu smakołyki... Możesz pić także herbatę bez cukru, lub kawę zbożową -jak lubisz) 10:30, 11 - drugie śniadanie, np. kanapka z serem, szynką, sałatą... Tradycyjny sandwitch. Jeżeli lubisz ketchup, majonez do tych kanapek, ogranicz je. Staraj się unikać jedzenia na drugie śniadanie wszelkich batonów, wafelków, drożdżówek. 15.00- ( w zależności do kiedy masz zajęcia szkolne) obiad- jest to jeden z największych posiłków w ciągu dnia, dlatego powinien mieć dużo witamin. Trudno mi teraz mówić, co miałabyś jeść na obiad... Jedz to, co zawsze... Aczkolwiek staraj się regularnie o tej samej godzinie codziennie. 16,00 - podwieczorek, np. jabłko, jogurt, gruszka, winogrono, galaretka, budyń itp. Unikaj słodyczy. 18.00- kolacja, np. banan, jogurt, wędzona ryba... Od razu mówie, że po 18 nie powinnaś już NIC JEŚĆ ;] Moja trenerka na początku zaleciła mi mniej więcej taką dietę. Wiem, że bardzo trudno wytrwać, ale wierz mi- warto. A tak z innej beczki, to a też trenuję lekkoatletykę, co prawda nie płotki, ale 100m płaskie xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W sporcie ważne jest białko (do budowy mięśni). Ważna jest zbilansowana dieta białko, tłuszcze i węglowodany. Polecam wybrać się do dietetyka, on powinien Ci wszystko wytłumaczyć. A tak przy okazji, wcale nie musisz unikać fastfoodów - możesz zrobić sobie hamburgera, bo wołowina jest zdrowa ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • FIRMY VIP

    • TAKI Transport

      TAKI Transport 0

      Firma VIP
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Ostatnie posty

    • Każdy, kto wybiera konto osobiste, nie chce ponosić zbyt dużych kosztów wynikających z jego posiadania. Zreztą nie ma sensu bo jest wiele banków, ktore dają możliwość prowadzenia u nich darmowegogo konta. Aby uniknąć niemiłych niespodzianek związanych z tym tematem, warto przed wyborem właściwego konta osobistego przeanalizować ten parametr w dostępnych na rynku ofertach. I w tym pomocne mogą byc takie porównania kont osobistych: https://www.tanie-konto.pl/ranking-kont-osobistych/ Zestawienie to jest regularnie aktualizowane i mozesz sobie zobaczyć jakie banki mają na konta najlepsze promocje. 
    • Dziewczyny szukam aktualnie jakiegoś dobrego konta osobistego. W jakim banku warto jest je założyć? 
    • Z tego co wiem to nie....  Jesli chciałabyś wybrac się na tego typu zabieg, polecam zapisanie się do tej kliniki w Katowicach https://klinikamagnuccy.pl/labioplastyka/ Czasami zamiast zabiegu warto jest zdecydować się na podanie kwasu hialuronowego.....  Podanie kwasu hialuronowego, przywraca wargom prawidłowe proporcje, zabieg jest bardzo krótki i bezbolesny. Lekarz wykonuje niewielkie nakłucia w newralgicznych miejscach i podaje tam preparat. W ten sposób przywraca się wargom sromowym ich dawny kształt i jędrność. Jesli chodzi o zmniejszenie to zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym. 
    • Aktualnie jest to jeden z lepszych zabegów modelujących ciało! Likwiduje cellulit, zlokalizowany tłuszcz, luźną skórę, obrzęki limfatyczne, blizny, zaparcia, sztywność mięśni, zapalenia ścięgien oraz wszelkie objawy starzenia się skóry. Dzięki temu moza uzyskać o wiele lepsze efekty niż w przypadku ćwiczeń czy tym bardziej kremów. Sama chodziłam na zabieg do tej kliniki: https://cliniqmed.pl/oferta/kosmetologia-estetyczna/icoone-laser/ Osobiscie jestem bardzo zadowolona z efektów zabiegu
    • Orientujecie się czy taki zabieg jest przeprowadzany w Radomiu?