• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
amfar

JDSTYLE

16 postów w tym temacie

Czy ktos zamawial moze zaproszenia z tej strony:

https://www.jdstyle.pl/2-zaproszenia-na-slub

Zaproszenia maja sliczne. Moze ktos ich polecic? Chcialabym zaproszenia, winietki, plany stołów, etykiety na wodke zchowac w jednej kolorystyce i w jednym wzorze.

Upatrzyłam sobie:

https://www.jdstyle.pl/zaproszenia-slubne-royal/48-ro-03.html

jednak po podliczeniu wszystkiego wyszlo mi jakies 2000zł - sporo?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

o matko cena kosmiczna!!! może poszukaj czegoś podobnego na allegro bo mi się wydaję że te drugie to widziałam. a dużo zaproszeń potrzebujesz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak dla mnie to stanowczo za drogo, zwłaszcza, że musisz kupić 200szt, więc przy tych droższych to ponad 1200zł!!! A nawet na te za 4zł mnie byłoby szkoda tyle wydać- ale to moje zdanie, skoro Tobie sie podobają i masz na same zaproszenia takie fundusze to w porządku, ja za swoje zapłaciłam, o ile się nie mylę ok.1,30zł...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No bardzo drogie zaproszenia, ja tyle bym nie dała a w szczególności narzeczony by mi nie pozwolił na nie wydać tyle kasy. amfar a to ile planujecie mieć gości jak musisz zamówić 200 szt.?

Uważam że szkoda tyle wydać kasy jak goście tylko spojrzą na nie sprawdzą kiedy i o której godzinie ślub aby wiadomo było jak się zapisać do fryzjera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jeszcze nie mam zamknietej listy gosci, planuje max do 160osob ale zaproszen pewnie rozdam wiecej. No drogo drogo, ale przejrzalam sporo i szczerze jakos nic mi nie wpadlo w oko, a te sa proste z klasa. No sama nie wiem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no ale jak to? wesele ma być na 160 osób to zaproszeń ok 100 szt powinno Ci wystarczyć-przecież to dajesz rodziną a nie każdej osobie z osobna. Ja na przykład będę prosić ok 300 osób a zaproszeń zamówiła 180 szt.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

po co wydawac tyle na zaproszenia? wydaje mi sie to zbedne tak jest to na chwile kazdy zobaczy i londuje w koszu szkoda kasy.... za miele mniej mozna tez dostac bardzo ladne zaproszenia....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

aneta w sumie masz racje z ta iloscia zaproszen, nie pomyslalam :) a to dlatego ze jeszcze nie mam zamknietej liczby gosci i tak nie mozna nic zaplanowac.

dzis poszukam czegos inngo, moze znajde cos tanszego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz