• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl
piomanik

Anioły na szczudłach

28 postów w tym temacie

też uważam ze jak jest dobre wesele to takich cyrków nie potrzeba :) mimo ze zastanawialiśmy się nad barmanem, ale teraz po czasie wiem, że goście tak szaleli na parkiecie, że nie mieliby czasu na barmana czy inne atrakcje.... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kazdy ma prawo do swojej opini :) ja jednak uwazam ze anioly na szczudlach rozdajace gosciom cukierki, sypiace platki roz na mloda pare i puszczajace banki to naprawde bardzo fajny pomysl. Sama nad ta opcja sie zastanawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla mnie osobiscie te anioly na szczudlach to jakas porazka, wyglada to dla mnie smiesznie, ale co kto lubi. U mnie nie bedzie ani golebi (niech mi narobi na sukienke, albo mojej starszej... ta to by szczudlami aniolow te golebie ubila...), ani aniolow na szczudlach, ani pokazu fajerwerkow. Wydaje mi sie, ze jesli goscie sie bawia i ciesza razem z nami, to nie sa potrzebne takie cuda... Do tej pory jak bylam na weselach na ktorych mlodzi cos takiego organizowali (jakies fajerwerki, lampiony) no to bylo, ze no fajne... No spoko, koniec? O, to idziemy tanczyc!

Ja raczej zagadam z orkiestra zeby w czasie zabawy jeszcze przed oczepinami zorganizowali dla gosci jakas zabawe, a z tego co wiem, maja w swoim repertuarze takie przerywniki (i niekoniecznie jedzie pociag z daleka :D ).

W kazdym razie, sa gusta i gusciki, mi by bylo szkoda zaplac 800 zloty, zeby mi ktos sypal konfetti na glowe ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się z Tobą nie zgodzę.. Ja byłem na weselach na których były lampiony i stworzyliśmy fantastyczną atmosferę i to naprawdę było miłe.. i całkiem romantyczne. Zgodzę się że to musi być dobrze poprowadzone, u mnie będzie tą część prowadził zespół, który ma zapewnić muzykę w tle (oczywiście na zewnątrz sali) i przez mikrofon prowadzić całą zabawę a na koniec odliczyć aby każdy w tym samym momencie wypuścił lampion..

Coś niesamowitego. Ja do dziś pamiętam jak jeszcze nie z narzeczoną a dziewczyną puszczaliśmy razem lampion. Jej blask w oczach i ten uśmiech.. ach wspomnienia:) Zachęcam wszystkich do tej zabawy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Anioły na szczudłach to świetna sprawa, sam widziałem coś takiego na żywo i też chciałbym mieć coś podobnego na własnym weselu. Wygląda to bardzo efektownie dlatego polecam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • FIRMY VIP

    • TAKI Transport

      TAKI Transport 0

      Firma VIP
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Ostatnie posty

    • A co z ubraniami dla dzieci? Kupujecie je stacjonarnie czy korzystacie też ze sklepów internetowych jak ten - https://slippersfamily.com/baleriny-dla-dzieci? Sama zdecydowanie wolę kupować przez internet bo tak jest dużo szybciej i wygodniej. No i wybór ubranek czy bucików jest dużo większy niż u mnie na wiosce. Dzięki temu nie muszę jeździć do miasta za każdą potrzebą, tym bardziej że dzieciaki szybko wyrastają i trzeba co rusz kupować coś nowego.
    • Ja znalazłam bardzo fajne sposoby  na relaks na https://godzinadlasiebie.pl/tag/stres/ wiadomo że na każdego zadziała coś innego ale warto sobie poczytać i coś dla siebie odpowiedniego wybrać
    • jasne że może. U mnie zawsze było ok a potem dostałam alergii na większość kosmetyków. Cieni do powiek nie umiałam długo długo dobrych znaleźć. Ale kupiłam takie hipoalergiczne  i mineralne - Alilla  no i jest ok. 
    • Ja miałam makijaż w domu, tylko cienie do powiek dawałam swoje, bo mam jedne mineralne sprawdzone które mnie nie uczulaja - http://alilla.com/ I nie chciałam ryzykować z innymi  zwłaszcza że te są bardzo trwałe i nie musiałam się martwić ze się coś rozmarze
    • Hm... A może by tak popytać znajomych w tym obszarze tematycznym? Moim zdaniem to jest naprawdę dość dobre rozwiązanie