• Announcements

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   11/04/2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl

kasiatw9

Members
  • Content count

    41
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kasiatw9

  1. Przygotowania 2013

    jesli chodzi Ewe Wydre to ja bardzo polecam.... biore u niej caly zestaw kiatow czyli wiazanki dla mnie i starszych wystroj samochodu sali itp. i powiem szczerze ze miala najlepsze ceny.... i naprawde bardzo ladnie wszystko robi...
  2. Przygotowania 2013

    ja na oczyszczaniu twarzy bylam w Villa Bella na ul wernera i powiem szczerze ze tez bylam bardzo zadowolona ale nie pamietam co tam sa za kosmetyki
  3. Przygotowania 2013

    My nie mamy w zaproszeniach "wraz z rodzicami" i zapytalismy sie naszych rodzicow czy chca dostac zaproszenie:) powiedzieli ze chca, zeby zostawic sobie na pamiatke wiec jako tako oficjlnie ich nie zapraszalismy bo wiadomo ze tak czy siak beda ale zaproszenie dalismy
  4. Przygotowania 2013

    we fuego wszystko zalezy od tego co bys chciala miec... jakie jedzenie, ile dan goracych. wiadomo im wiecej osob tym taniej, przynajmniej ja tak slyszalam ale przypuszczam ze cena bedzie porownywalna do tego co mowi Dominika2013. wszystko tak naprawde jest kwestia dogadania. ja sama mam wlasnie tam wesele tylko na blisko 200os. bylam tam na kilku imprezach np na ostatkach i bylam bardzo zadowolona. wiadomo ze ostatki to nie to samo co wesele ale wiem ze bedzie wszystko wporzadku. rozmawialam z kilkoma osobami ktore tez tam robily wesela i byly zadowolone. sala jest duza ale wszystko kwestia np rozstawienia stolikow. w porze letniej bardzo ladnie widac ogrod. a jesli chodzi o jedzenia ie moge sie do niczego przyczepic. mozesz sobie wymyslec danie jakie bys chciala a oni beda starali sie sprostac twim wymogom:) wlasciciele sa mlodzi i naprawde fajnie doradzaja w internecie na stronie masz nr tel i jesli chodzi o terminy to najlepiej dzwonic i pytac bo to sie co chwila zmienia wiem ze w tym roku czerwiec praktycznie caly maja zaladowany weselami w lipcu i sierpniu tez juz nie liczne zostaly wolne... takze proponuje bezposrednio telefonicznie sie kontaktowac napewno udziela wszystkich szczegolowych informacji:)
  5. Przygotowania 2013

    wiem sporo... a co by cie interesowalo?
  6. Przygotowania 2013

    zapytaj we Fuego. Slyszalam ze tez robia mniejsze przyjecia....
  7. Przygotowania 2013

    Dziewczyny ja mam troszke inne pytanie. Czy ktoras z was bierze slub w kosciele M.B. Milosierdzia na ul struga badz zna kogos kto tam bral slub? czy to prawda ze siostra zakonna nie pozwala tam wstawic swoich zywych kwiatow tylko dekoruje sztucznymi? mam nadzieje ze to nie prawada bo raczej nie chcialabym sztucznych kwiatow na slubie....
  8. Przygotowania 2013

    zwlaszcza ze to firma z warszawy i jak oni to przywoza to przypuszczam ze bedzie jeszcze drozej. a w Radomiu nie ma takiej firmy? zeby np zdjecie pokazac i zeby cos takiego zrobili?
  9. Przygotowania 2013

    szczerze nie wiem... na targach umawialam sie z nimi ze na meila wysla mi projekt wiazanki dekoracji stolow itp w kolorach jakich chcialam. powiedzialam im jak ja widze dekoracje sali zapisali wszystko lacznie z meilem i powiedzieli ze w ciagu tygodnia zrobia mi projekt i wycene i wysla a do tej pory na meila nic mi nie przyszlo a targi byly w grudniu....
  10. Przygotowania 2013

    alex deco widzialam ich stoly na targach slubnych w warszawie pieknie maja dekoracje
  11. Przygotowania 2013

    ja place tez w mariazu 3600zl za sukienke za dlugi welon 100zl a krotki dotaje gratis... no i oni wypozyczaja bolerko tylko do kosciola wiec tego juz nie bede kupowala...
  12. Przygotowania 2013

    mi inna pani od kwiatow powiedziala ze jak na sali chce miec mieczyki biale i eustomy fioletowe to przy lawkach moze mi zrobic takie male stroiki wlasnie z eustomy i mieczykow i 3-4 duze bukeity przy oltarzu i ze to w zupelnosci wystarczy
  13. Przygotowania 2013

    a co do zamawiania to mi powiedzieli ze jak mam slub w czerwcu to zebym przyszla zamowic juz pod koniec kwietnia...
  14. Przygotowania 2013

    ja moge polecic kwiaciarnie "azalia" (chyba tak sie nazywa) na chrobrego w tych pawilonach za politechnika. Mieszkam niedaleko i zawsze tam biore kwiatki i dlugo stoja i w zeszlym roku bylam starsza i tez tam wiazanki dla mlodej starszej i na samochod zamawialismy. Trzymaly sie dlugo i widac ze kwiaty byly naprawde swieze... ja sama chyba sie na nia zdecyduje bo powiedzieli nawet dobre pieniadze... jabym wiazanke chciala z bialych roz i bialej i fioletowej eustomy:)
  15. Przygotowania 2013

    a co do zespolu to slyszalyscie cos o zespole J-E-J?
  16. Przygotowania 2013

    nie ukrywam ze mi tez sie to podoba i bardzo lubie jezdzic z moim narzeczonym na zawody dlatego tez nasi swiadkowie beda jechac oklejonymi typowymi autami do driftu.... a moglabym sie nie zgodzic tylko dlatego ze kazdy kto stoi obok lub jedzie w takim aucie pozniej bardzo smierdzi.... ale co tam najwyzej dziewczyny wiecej perfum zuzyja
  17. Przygotowania 2013

    Aguus widze ze masz podobnie do mnie... moj narzeczony tez nalezy do takiego klubu i tez planuja nam zrobic taki maraton spod kosciola pod sale weselna... dodatkowo podczas jazdy "pala gume" i robia jakies "baczki" (chyba tak to se nazywa). ze wzgledu na to ze to ich taka tradycja i kazdemu z ich klubu tak robia to i ja wyrazilam zgode inaczej chyba bym sie nie zgodzila na taki smrud...
  18. Przygotowania 2013

    My do slubu jedziemy naszym prywatnym samochodem stwierdzilismy ze jak sie go ozdobi to tez bardzo ladnie bedzie wygladal.... a ze wzgledu na zainteresowania mojego narzeczonego nasi swiadkowie beda jechac za nami autami do driftu... az sama jestem ciekawa jak to wyjdzie
  19. Przygotowania 2013

    niestety trzeba samemu wypisywac te zaproszenia ale zeszli nam z ceny bo bralam tam jeszcze kilka innych rzeczy i dosc czesto robie tam inne zamowienia wiec na cene nie patrzcie bo wyjsciowa zawsze jest wieksza... 3,30zl tez bym nie dala bo za nizsza cene mozna juz miec wypisane ale razem z narzeczonym stwerdzilismy ze sa dosc oryginalne czyli do nas pasuja
  20. Przygotowania 2013

    ja zaproszenia zamowilam na partydeco i ciekawa jestem co wy myslicie o takich: http://partydeco.pl/index.php?id=5&module=shop&action=product_view&id_product=9508 co do sukienek wasze sa sliczne jednak do mojej postury takie nie pasowy i wybralam taka
  21. Przygotowania 2013

    no to szczerze powiedziawsze malo czasu na jakiekolwiek poprawki ale wydaje mi sie ze jak zdejma z ciebie na poczatku porzadnie miary to nie powinnas miec problemu... z jednej strony to dorze ze chwile przed slubeb bedziesz miala jeszcze korekty w sukienkce bo mam znajoma ktora nie miala poprawek prze samym slubem a stres spowodowal ze schudla pare kilo i sukienka na niej wisiala na slubie bo nie bylo czasu na poprawi... sama sie tego troche obawiam ale poprosilam zeby zrobily mi wiazanie z tylu na tyle szerokie zebym w razie czego mogla bardziej scisnac gorset zeby nie spadl
  22. Przygotowania 2013

    ja np jak zamawialam sukienke zmierzyli mnie i dobrali odpowiedni rozmiar sukienki i ok miesiac przed slubem jak gotowa sukienka przyjdzie do salonu mam sie stawic z wlasciwymi butami i wtedy jedynie odpowiednio mi ja skroca... tez mi sie wydawalo to troche dziwne ale mam nadzieje ze bedzie wszystko ok
  23. Przygotowania 2013

    kasiorek ja wlasnie 30min temu zamowilam sobie takie tuby z platkami roz, ja wzielam 6szt 3szt z bialymi i 3szt z filetowymi bede chciala je wystrzelic przed kosciolem i przy pierwszym tancu... zamawialam na partydeco.pl
  24. Przygotowania 2013

    ja suknie przymierzalam w 3 salonach w angel, mariażu i emmi mariage. Panie tam sa bardzo mile i nie ma zadnego problemu z przymierzeniem sukni... ja swoja zamowilam w poniedzialek (i jestem bardzo zadowolona:)) w mariażu. dzis bede zamawiala zaproszenia i mam nadzieje ze juz od tego weekendu zaczne rozdawac.... Mam nadzieje ze szybko znajdziesz cos dla siebie
  25. Przygotowania 2013

    to extra jak bedziesz cos wiedziala o orlowskich to daj znac sama ciekawa jestem jakie tam ceny powiedza