• Ogłoszenia

    • Mathie

      Nowa odsłona forum!   04.11.2016

      Od dzisiaj dostępna jest nowa wersja forum. U starych użytkowników może pojawić się problem z hasłem - jak nie będzie działało trzeba go przywrócić. Wszystkie uwagi proszę kierować na adres kontakt@weseleradom.pl

agusia_najlepsz

Użytkownik
  • Zawartość

    459
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O agusia_najlepsz

Informacje o profilu

  • Lokalizacja Radom
  1. Fajerwerki

    polecam tych chlopakow: bezpieczne.fajerwerki@gmail.com albo tel 604 185 552. bylam na weselu gdzie dostarczali, mlodzi i goscie byli zadowoleni, a ja sama bralam ich na rodzinna okragla uroczystosc:P wiec smialo polecam
  2. Zespol muzyczny 'Simply the Best'

    my ich mielismy na sowim weselu.Umowa jest dobrze spisana dla obu stron. Nie wolno podawac alkoholu i bedzie ok. Sami nie biora. Grali w porzadku, jedynie moga sie przyczepic,ze dla mnie grali za malo za stolami.
  3. Dziecko- poród

    Moja siostra rodzila na Jozefowie i sobie chwali-wiem,bo bylam z nia:D na prodowce jest inna ekipa niz na ginekologii i patologii ciazy i na tym oddziale co leza wczesniaki-zapomnialam jak on sie nazywa-w kazdym badz razie pielegniarki tutaj to OKROPNE BABY,dla mnie to przepraszam za wyrazenie ale to zimne suki, ktore sa tak przesiakniete rutyna ze az smierdza!!Byla tam tylko jedna mila pielegniarka taka mloda blondynka i rzeczowi lekarze. Co do naciecia krocza-rany ciete goja sie szybciej i ladniej niz rany szarpane-w tym przypadku jest peknie w czasie porodu.
  4. Pokrowce na krzesła

    link podalam dla przykladu.A pokrowcesa tak zakladane,ze nawet pijany wujek ich niezsunie..
  5. wszystko sie wali;(

    Pani T.na poczatku napisalas,ze to tesciowie sie wtracaja,a pozniej juz tylko wszystkie wsiadlysmy na tesciowa i tu nasuwa mi sie pytanie,a mianowicie czy to tylko tesciowa ma swoje racje czy oboje??bo jak tylko tesciowa,to mozna sprobowac udobruchac,zakrecic,przekabacic na swoja strone tescia-i wtedy powinno isc lzej. a tak z drugiej strony,to moze lepiej ze pokazala swoje prawdziwe oblicze juz teraz,niz mialoby sie okazac po slubie ze to jedza. ja przed slubem mialam ok-dopoki nie dowiedziala sie ze chcemy sie przeprowadzic gdzie indziej i sie zaczely madrosci...nawet na weselu probowala namowic moja babcie,zeby na mnie wplynela!!!A teraz jest obrazona,gdyz wpadla bez zapowiedzi,akurat mialam noge w gipsie,zaprosilam do srodka,a ona pozniej przeinaczyla i wyszlo,ze nie dosc ze zla kobieta(czyli ja :)mowie do niej PANI(a kiedys rozmawialysmy na ten temat,ze bedzie mi trudno,bo moja mama nie zyje),a pozniej ze nie zaproponowalam jej herbaty ani nawet nie zaprosilam do srodka!! chyba nie musze nic wiecej komentowac?? w kazdym badz razie teraz jest tylko synek(w sensie nie mowi co Was,tylko nawet jak jestesmy razem to mnie traktuje jak powietrze),ktory na jej niestety nie widzi swiata poza mna i jej nie uwierzyl
  6. Opalanie

    nie wiem jak dawno je usuwalas,ale sprobuj smarowac blizny mascia cepan-taka cebulowa-lepsza niz te wszysztkie contratubexy i dermafixy-choc wiadomo zalezy co jak na kogo dziala.nie przejmuj sie zawsze,mozna przypudrowac,a napewno bedziesz w dzien slubu uzyjesz jakiegos balsamu z brokatem(nablyszczajace czy jakos tak sie nazywaja)-ja stosuje taki z dove-skora tak ladnie sie mieni,a napewno przy okazji zakryje choc troche niedoskonalosci:)
  7. Opalanie

    to ja tyle czasu spedzilam na poszukiwaniach no ja sobie usunelam wielki odstajacy brazowy pieprz jakies 2 miesiace przed weselem:)i tez mialam zakaz opalania,a juz zwlaszcza w solarium tak wiec...zakleilam okraglym plasterkiem i poszlam sie opalac
  8. Pokrowce na krzesła

    http://allegro.pl/pokrowce-na-krzesla-satyna-wesele-slub-wynajem-i1317321802.html znalazlam takie cos na allegro.a pytalyscie na sali czy nie maja pokrowcow?Na naszej sali w momencie zamawiania sali-2 lata przed slubem-nie bylo,a teraz juz sa i bylam przeszczesliwa bo tak sobie wymyslilam
  9. Opalanie

    i.t.d. zaciekawilo mnie Twoje uczulenie i troche szukam w necie.Pisza,ze mozna sprobowac z wapnem na uczulenie,moze i Tobie pomoze. to znalazlam gdzie na forum"przed nalozeniem balsamu zrob peeling calego ciala...wymasuj lokcie i kolana i tam posmaruj sie mniejsza iloscia specyfiku.poprostu dokladnie rozsmaruj balsam..jest slabszy niz samoopalacz bo ma mniej substancji ktore chodza w reakcje z naskórkiem..im czesciej uzywasz..tym bardziej przyciemnisz skore..oczywoscie do jakiegps stopnia ja moge polecic chusteczki samoopalajace koszt maly efekt super na buzke i ramiona bez smug... albo samoopalacz w piance firmy DAx.. bardzo wydajny trzeba uwazac na ilosc bo mozna sie za mocno posmarowac ale smug prawie nie ma... " forumowiczki polecaja balsam brazujacy Dove. znalazlam tez znakomite opinie o balsamie Joanny Sun Sensual-pisza ze nie ma tego nieprzyjemnego zapachu charakterystycznego dla samoopalaczy.
  10. Opalanie

    i.t.d. ja tez nie nawidze tych smrodow...moze kwiecien przyszlego roku bezie super cieply tak specjalnie dla Ciebie,zebys mogla sie otulic naturalnymi promieniami
  11. Opalanie

    ja polecam solarium na michalowie-w takim zoltym budynku na rogu.obsluga jest fachowa,doradza a nie tylko kasa w oczach.na pierwsze opalanie poszlam i od razu chcialam 10m bo juz troche bylam opalona wiec co tam:Dno ale pani wytlumaczyla poszlam na 5 albo 6 i chwala jej za to bo na tylek i tak nie moglam usiasc przez dwa dni:D:D od drugiego razu chodzilam na stojace-bo wiadomo i pachy sie opala, zwiekszala co 2minuty,bylam ostatni raz w czwartek na 12 minut.ogolnie bylam 5razy. i.t.d skoro jestes uczulona na solarium, to sprobuj samoopalacza-zainwestyj w jakis lepszy,sa tez balsamy brazujace-tylko to tez po nabalsamowaniu trzeba odczekac zeby sie od razu nie ubrac:D sa tez roznego rodzaju suplementy na opalanie w tabletakch.o np.moj maz kiedys byl baaardzo duzo soku marchwiowego i tez mu karnacja sie przyciemnila a pozniej zdecydowanie szybciej sie opalal,choc on i tak szybko sie opala.
  12. Salon Ślubny "Gala"

    ok3miesiecy jesli zamawiasz nowa,nieuzywana lub nie ma jej w salonie.a jak spodoba ci sie jakas z salonu i bedzie pasowala to pewnie wystarczy pare tygodni przed slubem.
  13. wszystko sie wali;(

    Kinia ma racje.jesli ustapicie teraz pozniej moze byc jeszcze gorzej.Skoro dokladacie sie do wesela,to Oni nie powinni miec wylacznosci w decydowaniu.Sprawa jest przykra.Jesli nie pomoga rozmowy na spokojnie,to moze zaryzykujcie i powiedzcie,ze skoro tak im nie pasuje wezmiecie cichy slub bez wesela tylko w gronie swiadkow.Wiem,ze to nie idealne rozwiazanie,ale czasem maly szantaz moze pomoc...Trzymam kciuki,zeby sie Wam wszystko ulozylo!!
  14. zespół na żywo w Radomiu?

    simple the best-maja perkusje, mozna doplacic za dodatkowa pania ktora swietnie spiewa po angielsku u mnie byli w 5 os.skladzie,w tym saksofon i tylko jedna pani,plus pan spiewajacy
  15. No to jesteśmy po...

    nie mam zielonego pojecia co to byly za kwiaty...poszlam pow.jakie chce kolory pokazalam zdjecie sukienki i reszte zostawilam pania w kwiaciarni